Klantenservice

Ons WordPress platform is gebouwd op 3 pijlers: 

  1. Kennis en ervaring: sinds 2009 werken we met WordPress. We combineren toptechniek, marketing, support en gratis advies.
  2. Veiligheid en beschikbaarheid: we zorgen dat websites veilig en online zijn. Dit is een voorwaarde voor online succes.
  3. Flexibiliteit: de wereld veranderd continue. We begrijpen het belang om maandelijks een contract aan te kunnen passen.

Zoekt u eerst antwoorden op onze website? Gebruik dan onderstaande zoekfunctie.

We helpen u graag persoonlijk. Waar gaat uw vraag of opmerking over? 

Onze klantenservice is beschikbaar voor alle denkbare WordPress hulp.

Veelgestelde vragen

Nee. Bestaande websites zijn welkom. We geven advies op basis van onze inschatting van de kwaliteit en mogelijk succes van de website. Op basis daarvan maken we een plan om binnen uw mogelijkheden te maximaliseren.

Nee. Websites welke incompleet zijn of problemen hebben, zijn welkom, met dien verstande dat met het verhuizen naar ons platform niet de bestaande problemen worden opgelost. Op uw aangeven kunnen we problemen daarna oplossen.

Ja. Sterker nog, we realiseren ons dat we goed contact moeten hebben met klanten en eventuele dienstverleners om tot een maximaal resultaat te kunnen komen. Met gebundelde kennis en ervaring is de kans op competatief voordeel het grootst.

Nee. We willen ons richten op relaties welke willen groeien door o.a. op elk website onderdeel te blijven verbeteren. Die wens kunnen we alleen realiseren als we de gelegenheid hebben om zorg te dragen voor alle WordPress details, niet alleen hosting.

Ja. Anders is het een kwestie van tijd voordat er iets fout gaat. De kosten en reputatieschade voor een offline of foutieve website zijn meestal groter dan de kosten voor pro-actief beheer. We richten op op relaties welke de website succesvol willen maken en houden.

Ja. WooCommerce is een optioneel e-commerce onderdeel van WordPress. Zulke websites zijn meestal complexer van aard waardoor meer tijd nodig is voor onderhoud. Kies het abonnement welke het beste past bij je website en jouw wensen.

Nee. We richten ons volledig op het bieden van de best mogelijke WordPress diensten. U kunt elders emaildiensten afnemen,  bijvoorbeeld Proton Mail, Google Workspace, Microsoft 365 Outlook, iCloud MailYahoo Mail en vele anderen.

Ja. Bij grote voorkeur hebben we ook de domeinnaam en DNS in beheer. Op deze manier kunnen we de gehele website keten beheren en waar nodig snel schakelen.

Ja. Uw omstandigheden kunnen veranderen en wij passen ons daarop aan. 1 x per maand kan het lopende onderhoudscontract opgezegd, gepauzeerd of aangepast worden. Voor tijdelijke en seizoensgebonden websites hebben we aparte oplossingen.

Ja. We realiseren ons dat uw specialisme en uw inzichten leidend zijn voor uw organisatie. En dat dat de basis moet zijn van de website. Wij houden op de achtergrond een oogje in het zeil, of we werken op de voorgrond mee. Dat is uw keuze.

Ja, afhankelijk van het aantal en soort abonnementen is korting mogelijk. Laat ons weten hoe uw situatie is zodat wij een voorstel kunnen aanbieden.

Zodra de afspraken zijn bekrachtigd en de toegangsgegevens zijn gedeeld, worden de WordPress werkzaamheden gestart conform afspraak.

Bedrijfsinformatie